1. Урок починається з інтересу учня до предмета.
2. Перш, ніж пояснити, обрадуйте.
3. Після того, як учні почали посміхатися, заінтригує.
4. Після того, як заінтригували, поясніть, навіщо це їм потрібно.
5. Передавайте своє здивування і захоплення тим, що ви пояснюєте.
6. Запам'ятовується несподіваний приклад.
7. Запам'ятовується наочне і те, що можна використовувати.
8. Вищий клас - коли учень хоче переосмислити вашу інформацію і пояснити іншим.
9. Хочуть вчитися не у того, хто добре знає предмет, а у того, хто показав, як він потрібен учневі.
10. Урок - не коли знаючий пояснює незнаючим, а коли тим, що зібралися добре разом. А якщо ще й корисно - це наслідок!
П’ятого лютого в Липовицькій ЗОШ І-ІІІ ступенів була проведена інтегрована виховна година в 5 класі за участю класного керівника Горблянської Галини Ярославівни і практичного психолога Кравчук Іванни Іванівни. Тема проведеного заняття Навчання- це праця, благо і обов’язок.
До виховної години учні 5 клаcу заздалегідь підготувалися, було підготовлено багато прислів’їв, приказок, загадок, віршів і навіть пісню про знання. В ході диспуту, діти самі дійшли висновку, що знання – це головне для кожної людини, особливо для маленької, якій потрібно ще рости і розвиватися. З допомогою квітки-семилітки, яку учні самі виклали на дошці вони
... Читати далі »