Коротка інформація про роботу ШУПу
Однією з першочергових завдань у галузі виховної роботи школи є вдосконалення органів учнівського самоврядування. Учнівське самоврядування – це спосіб та принципи організації учнівського колективу, це форма демократичної побудови життя учнівського колективу. Тож членами учнівського самоврядування у школі є: учні, директор, заступник директора з виховної роботи, педагог – організатор, практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники, які виступають у ролі наставників і консультантів, надають методичну та практичну допомогу школярам, координують співпрацю таких департаментів до яких входять такі учні:
Дранчук Марина
Дранчук Інна
- департамент «Дозвілля»
Олексин Христина
Савчин Роман
- департамент « Здоровۥя»
Олексин Юля
Семкулич Інна
- департамент «Дисципліна і порядок»
Горблянський Михайло
Михайлишин Віталій
- департамент «Добрих трудових справ»
Олексин Марۥяна
Бубнюк Марія
- департамент «Прес-центр»
Магас Юля
Горблянський Василь
На протязі 2019-2020 навчального року під керівництвом педагога-організатора та голови шкільного учнівського парламенту Кравчук Роксолани Іванівни організували та провели такі заходи: свято квітів на тему «Одна Україна – одна на всіх», міжнародний день миру «Одна планета – одна на всіх», свято осені ( виставка щедрий урожай). А також проведено загальношкільний захід «Наші захисники – наша гордість», до Дня памۥяті жертв голодомору «Пۥять колосків- до життя не пройдених п’ять кроків», Новорічні заходи «Чарівна ніч», «Мішок Миколая» та ряд інших заходів.
У лютому з метою патріотичного виховання , учні школи підготували та провели захід «Стоїть майдан братів плече в плече», а також у березні було проведено свято «Кожна мати із весною схожа».
У школі з образотворчого мистецтва діє постійно поляна творчості, де учні виставляють свої роботи до різних свят.
Засідання ШУПу в навчальному закладі проводиться 2-3 рази на місяць.
Отже, виховна робота в школі була спрямована на реалізацію військово-патріотичного, трудового, родинно-сімейного, естетичного, екологічного, превентивного виховання, морального, формування здорового способу життя, сприяння творчому розвитку особистості.
|